Špičkový servis a bohaté snídaně

V každém hotelu a oblasti hotelnictví musí být čistota vždy na prvním místě. Host by měl během svého pobytu získat pocit, že pokoj je absolutně čistý a připravený právě pro něj. Tato nelehká zodpovědnost spadá právě na hotelový personál. Najdou se i tací hosté, kteří do bílých ručníků utírají černé lakýrky, či v nekuřáckých pokojích holdují nikotinovým radovánkám.

Pro management hotelu je v případě řešení hotelového úklidu a čistících prostředků nejdůležitějším faktorem jejich kvalita, cena, účinnost a rychlost při použití.

 

Hlavní důraz téměř polovina lidí klade právě na přístup hotelového personálu. Ochotný a profesionální personál dokáže podle klientů vyrovnat případné drobné nedostatky.

Hosté si také potrpí na bohaté snídaně s čerstvým ovocem a zeleninou na bufetovém etažéru, večeře o více chodech či nápadité a chutné dezerty.

Snídaně, na které chce hoteliér ušetřit pár korun a která se skládá z pečiva a levného salámu, pro něj má jediný dopad – host se k němu pravděpodobně nevrátí.

Také připojení k internetu by již dnes mělo být zahrnuto v ceně ubytování. Též parkování u hotelu by mělo být zcela zdarma.

Pamatujme, že čistý hotel se vstřícnou ochotnou obsluhou a pořádnou snídaní je snem každého hosta.

 

Připravila: Lucie Studená
Jste jiného názoru, máte jiné nebo stejné zkušenosti? Pojďte diskutovat na Facebook

Přidejte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*