Servis nepostradatelná součást profesionální kuchyně

Bylo by velmi naivní myslet si, že se nás servis netýká, protože jsme si koupili kvalitní přístroj renomované značky. Na každém zařízení používaném v profesionální kuchyni se dříve nebo později objeví nějaká závada, kterou je potřeba rychle a pokud možno levně řešit.
Záruční opravy
– délku záruky stanovuje podle obchodního zákoníku prodejce, není pravda, že musí být minimálně 2 roky
– zpravidla se nevztahují na spotřební materiál (žárovky atd.)
– pokud nebyla závada způsobena neodbornou obsluhou nebo mechanickým poškozením, hradí práci, dopravu i případné náhradní díly prodejce zařízení
Pozáruční opravy
– zákazník si je hradí sám, částky bývají poměrně vysoké, ušetřit lze na dopravě (vybíráme prodejce, který má servisní středisko blízko naší provozovny)
– spousta prodejců nedrží servis po záruce, nutnost objednat jiný servis = výrazně vyšší cena
– oprava musí být doložena servisním listem s popisem provedené práce, pracovním výkonem v hodinách, počtem ujetých km a použitým materiálem
Otázky před nákupem zařízení
– Jak daleko od mé provozovny je servisní středisko prodejce?
– Jaká je délka záruky?
– Jak je to s dostupností náhradních dílů (termíny dodání, ceny atd.)?
– Jsou servisní technici odborně proškoleni?
– Jaké jsou ceny jednotlivých služeb spojených se servisním zásahem?
Přidejte komentář